  • 1. Data: 2009-12-19 13:48:00
    Temat: Klasyfikacja usługi do VAT - pytanie od młodego przedsięborcy:)
    Od: Adam Laszuk <s...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Czy ktoś może mi wskazać jakiś ogólny spis wszystkich usług, produkcji
    wyrobów, który będzie wzbogacony o pozycję dotyczącą dopasowania danej
    usługi/produkcji do odpowiedniej, zgodnej z ustawą o podatku stawki VAT.

    Dodam, że chodzi mi o branżę budowlaną i kamieniarstwo.

    Z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi.

    Dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość:)

    Pozdrawiam i życzę przy okazji wesołych świąt!