  • 11. Data: 2007-07-06 19:45:23
    Temat: Re: Kolejność wystawiania faktur a kolejność księgowania
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-07-2007 o 20:49:20 <t...@o...pl> napisał(a):

    > Krajowa Informacja podatkowa stwierdziła, że księgować to jako towary
    > i materiały po cenach zakupu w KPiR.

    Doczytałem właśnie, w rozporżadzeniu do KPiR, że:

    "wyrobami gotowymi są wyroby własnej produkcji, których proces przerobu
    został całkowicie zakończony, wykonane usługi, prace naukowo-badawcze,
    prace projektowe, geodezyjno-kartograficzne, zakończone roboty, w tym
    także budowlane,"

    "towarami handlowymi są wyroby przeznaczone do sprzedaży w stanie nie
    przerobionym; towarami handlowymi są również produkty uboczne uzyskiwane
    przy prowadzeniu działów specjalnych produkcji rolnej"

    Czyli co, domeny idą do kol. 10?? I w remanencie też się je ujmuje?
    A jak od kogoś zamówię np tłumaczenie w grudniu, termin oddania w styczniu,
    to też do remanentu?