  • 1. Data: 2007-07-02 14:09:04
    Temat: niedopłata składek ZUS, jak uzupełnić?
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dzień dobry,

    Mam taki problem.
    Wpłaciłem na konto ZUS składki na ubezpieczenie społeczne
    za czerwiec w wysokości 98,19zł zapominając o składce wypadkowej
    wynoszącej dla mnie 1,8% podstawy czyli 5,05zł.
    Jak formalnie dopłacić brakującą sumę?
    Czy wystarczy, że w mBanku jeszcze raz wypełnię
    formularz wpłaty na ubezpieczenie społeczne za czerwiec
    wpisując kwotę 5,05zł i numer deklaracji "02"?
    Czy może trzeba wysłać do ZUS jakieś pismo z wyjaśnieniem?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-07-02 15:08:08
    Temat: Re: niedopłata składek ZUS, jak uzupełnić?
    Od: u...@g...pl

    A deklaracje nowa skaldals? Bo jak nie to chyba z 01. A jak
    przekroczony termin to dodatkowo odsetki ustawowe.

    Usjwo

  • 3. Data: 2007-07-02 15:18:01
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 02-07-2007 o 17:08:08 <u...@g...pl> napisał:

    > A deklaracje nowa skaldals? Bo jak nie to chyba z 01. A jak
    > przekroczony termin to dodatkowo odsetki ustawowe.

    termin nie przekroczony.
    a nawet jeśli by był to przy tej sumie (5,05zł) odsetki ustawowe nieprędko
    wystąpią:)
    czyli mówisz, że z 01.
    są jakieś sprzeciwy?

    Piotr

  • 4. Data: 2007-07-02 16:41:44
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 02 Jul 2007 17:18:01 +0200, PiotrB. napisał(a):

    > czyli mówisz, że z 01.
    > są jakieś sprzeciwy?

    Brak sprzeciwów! ;)

    --