    From: "Micro" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Komornik i Wierzyciel
    Date: Sat, 24 Jan 2004 13:05:33 +0100

    Witam wszystkich!

    Decyzją sądu zadecydowano o egzekucji poprzez komornika zaległej sumy pieniążków.

    I teraz mam małe pytanko:
    Suma zaległa jest podzielona na dwie części:
    1 - należność dla wierzyciela
    2 - należność dla komornika

    Zadeklarowałem dokonanie wpłaty gotówkowej wierzycielowi w zamian za równoczesne
    wycofanie nakazu od
    komornika.
    Czy jeżeli wierzyciel, któremu jestem niestety dłużny pieniążki je otrzyma w pełni
    wraz z wszystkimi
    odsetkami i wycofa się od egzekucji komorniczej to czy muszę wtedy pokryć koszta
    komornika?
    Pytam dlatego, że jeśli to nie komornik uzyskał na rzecz wierzyciela zwrot zaległej
    kwoty to czy
    przysługuje mu za to normalnie należny procent?

    Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam wszystkich,

    Sepcio