  • 1. Data: 2002-12-05 12:22:21
    Temat: ubytki straty materiałowe
    Od: "Robert Stolc" <o...@w...pl>

    Prosze o pomoc Jak rozlicza sie ubytki materialowe (warsztatowe), tak "zeby
    nikt sie nie przyczepil czyt. US" Przyklad: wykonujac okulary pękło szklo,
    ponioslem jakis koszt i co teraz z tym moge zrobic jak to rozliczyc?

  • 2. Data: 2002-12-05 20:19:24
    Temat: Re: ubytki straty materiałowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Dec 2002, Robert Stolc wrote:

> [...]
    >+ ponioslem jakis koszt i co teraz z tym moge zrobic jak to rozliczyc?

    A *jak się rozliczasz* ? PK, KPiR ? Prowadzisz magazyn ?
    (na KPiR magazynu nie musisz mieć, ale zakazu nie ma - choć
    jak ktoś to określił "im mnie papierów tym lepiej" :))

    KPiR bez magazynu - generalnie:
    http://groups.google.com/groups?q=+koszt+OR+koszty+O
    R+kosztem+OR+straty+OR+strata+OR+strat%C4%99+OR+stra
    t%C4%85+group:*.podatki+author:maddy&hl=pl&lr=&ie=UT
    F-8&inlang=pl&scoring=r&as_drrb=b&as_mind=2&as_minm=
    12&as_miny=2002&as_maxd=5&as_maxm=12&as_maxy=2002&se
    lm=ashm71%24r9u%241%40news2.tpi.pl&rnum=1

    (widać jak szukałem ;))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-12-06 14:04:52
    Od: "Robert Stolc" <o...@w...pl>

    Informuje dodatkowo:
    Rozliczam sie na KPiR i nie prowadze magazynu
    Ciagle prosze o odpowiedz