  • 1. Data: 2008-02-04 12:56:56
    Temat: Konieczność pomiaru oświetlenia
    Od: "Piotr R." <s...@g...com>

    Czy istnieje konieczność pomiaru oświetlenia w miejcu pracy i z czego ta
    konieczność wynika ?
    Firma 20 osobowa. Praca biurowa przy komputerach.

  • 2. Data: 2008-02-04 18:58:57
    Temat: Re: Konieczność pomiaru oświetlenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr R." <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje konieczność pomiaru oświetlenia w miejscu pracy i z czego ta
    > konieczność wynika ?
    > Firma 20 osobowa. Praca biurowa przy komputerach.

    Wpływu na podatek raczej to nie ma żadnego. Co do samej zasady przepisy BHP
    i dotyczące szkodliwych warunkach odwołują się raczej do samego sposobu
    oświetlenia. Kontroluje to Inspekcja Pracy, więc tam bym zapytał. Z tego co
    wiem nie czynią z takich informacji tajemnicy.