  • 1. Data: 2008-01-08 05:38:41
    Temat: Koniunktura gospodarcza
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanowną grupę,

    Rozmawiałem ostatnio z jednym doradcą biznesowym i nagminnie wszystkie plany
    inwestycyjno - gospodarcze odnosił do roku 2011 jako roku w którym skończy
    się koniunktura.
    Spytałem dlaczego tak uważa a on na to że jesteśmy na górce cyklu
    koniunkturalnego itd...

    Co sądzicie na ten temat, kiedyś też czytałem różne artykuły na temat
    "cyklów" w gospodarce, niektórzy z tego szydzą inni patrzą w takie pojęcia
    jak w Boga...
    Mimo wszystko jakby tak miało być to marna to perspektywa tych 3 tylko lat
    przed nami...
    Jak tu planować teraz jakieś inwestycje i czy warto?

    pozdrawiam,

    Rafał