  • 1. Data: 2010-07-09 10:19:09
    Temat: Konsekwencje niezaksięgowania faktury
    Od: "Maranowski" <7...@w...pl>

    Jakie konsekwencje grożą za niezaksięgowanie wystawionej faktury na kwotę
    8000zł? Odbiorcą faktury była osoba prywatna, która miała w ogóle nie
    zapłacić, a w końcu zapłaciła 3 miesiące po upływie terminu płatności.
    Dlatego nie księgowałem tej faktury i teraz mam problem.

  • 2. Data: 2010-07-09 11:28:31
    Temat: Re: Konsekwencje niezaksięgowania faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-07-2010 12:19, Maranowski pisze:
    > Jakie konsekwencje grożą za niezaksięgowanie wystawionej faktury na
    > kwotę 8000zł?

    Jak będziesz miał pecha to grzywna z kodeksu karno-skarbowego, plus
    podatek i odsetki do zapłaty oczywiście.
    Jak z każdym przestępstwem - mogą Cię nie złapać. Jak ukradniesz komuś
    rower też może Ci to ujść na sucho.
    Ty decydujesz.

    Odbiorcą faktury była osoba prywatna, która miała w ogóle
    > nie zapłacić, a w końcu zapłaciła 3 miesiące po upływie terminu
    > płatności. Dlatego nie księgowałem tej faktury i teraz mam problem.

    Zaksięgować, skorygować deklarację VAT, dopłacić podatek z odsetkami.
    Unikniesz grzywny.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813