  • 1. Data: 2002-10-09 22:12:54
    Temat: Konto gospodarcze?
    Od: "Tomasz Czajka" <m...@i...net.pl>

    Witam wszystkich!
    Pytanko.
    Mam maly kiosk z warzywami i US domaga sie zalozenia przeze mnie konta
    gospodarczego. Powiedzieli, ze musze je posiadac, poniewaz muwi otym jakis
    przepis. Natomiast zwroty z tytulu VATu sa tak niskie, ze nie pokryja nawet
    obslugi konta.

    Tomasz Czajka

  • 2. Data: 2002-10-09 23:54:07
    Temat: Re: Konto gospodarcze?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Czajka" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarczego. Powiedzieli, ze musze je posiadac, poniewaz muwi otym jakis
    > przepis. Natomiast zwroty z tytulu VATu sa tak niskie, ze nie pokryja

    Tak niestety jest. Załóż sobie jakieś konto w tanim banku elektronicznych,
    np. w mBanku. W wyborze oferty wśród banków pomogą Ci na pl.biznes.banki.

    Pozdrawiam,
    BaLab