  • 1. Data: 2002-09-12 06:11:51
    Temat: Kontrola US, kara, odsetki,
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam,
    po kontroli US została nałożona kara związana z tym że powinno się opłacać
    podatek VAT z uwagi na przekroczenie progu. Mam w związku ztym pytanie:
    czy są mozliwości rozłożenia kary z odsetkami na raty. Wielkość wyliczonej
    kwoty spowoduje najprawdopodobniej bankructwo firmy. Co trzeba, powinno się
    zrobić, na co się powoływać aby jakoś dogadać się z US i przetrwać ten trudny
    okres. Oczywiście nie chodzi w tym wypadku o niesłuszną karę tylko o rozsądne
    jej zapłacenie.
    pzdr
    rl

  • 2. Data: 2002-09-13 18:10:56
    Temat: Re: Kontrola US, kara, odsetki,
    Od: "Piotr Wypych" <c...@c...atomnet.pl>

    > czy są mozliwości rozłożenia kary z odsetkami na raty. Wielkość wyliczonej
    > kwoty spowoduje najprawdopodobniej bankructwo firmy. Co trzeba, powinno
    się

    Obiłóo mi sięo uszy istnieje jakieś zalecenie, że nie należy nakładać kar w
    sposób powodujący przewrócenie się firmy. Ale chyba nie jest zbyt mocne,
    skoro jest jak jest. Z praktyki widzę, że US raczej to wisi. Spróbuj złożyć
    podanie o rozłożenie kary, chyba u naczelnika US. Jak się nie uda, zawsze
    możesz bawić się z komornikiem w chowanego przez 5 lat.

    P.