  • 1. Data: 2004-08-10 08:47:02
    Temat: Kor.stawki O% na 22% w rapor.fiskalnym za poprz.m-ce
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczów,
    Mam pytanie, co mam zrobić, aby skorygować stawki VAT wykazane w
    deklaracjach
    za miesiace maj i czerwiec jako 0% na 22%. Niestety w niektórych towarach
    nie zmieniłem stawki na 22% i przy sprzedaży
    detalicznej w raporcie fiskalnym wystąpiła mi sprzedaż 0%.Taka też sprzedaż
    wykazałem w deklaracji VAT7.
    Dopiero teraz sprawdziłem, ze prawidłowo ma byc 22%.
    Jak to technicznie rozwiazać, wiem ze prawdopodobnie będę musiał korygowac
    deklaracje za V i VI, ale nie wiem jakimi dokumentami mam dokonać korekty
    sprzedaży i jak to zapisac w rej.VAT.
    Czy musze też wystosowac czynny żal do US?
    Pozdrawiam
    Olgierd

  • 2. Data: 2004-08-10 21:24:54
    Temat: Re: Kor.stawki O% na 22% w rapor.fiskalnym za poprz.m-ce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, olpin wrote:
    [...]
    >+ Czy musze też wystosowac czynny żal do US?

    Ponieważ "uszczerbiłeś Skarb" :) to IMO koniecznie... Czyli
    korekta, wyjaśnienie, czynny żal.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-08-11 05:50:23
    Temat: Odp: Kor.stawki O% na 22% w rapor.fiskalnym za poprz.m-ce
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    Wielkie dzięki. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-11 07:16:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, olpin wrote:

    >+ Wielkie dzięki.

    ...po prawdzie wielkie się nie należą :] - bo zdaje się nikt nie
    wyłożył co z korektą paragonów... ale jako "niekasowy" nigdy się
    nad tym nie zastanawiałem, może kto inny... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-08-11 11:13:07
    Od: "olpin" <o...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał
> [...]
    > wyłożył co z korektą paragonów... ale jako "niekasowy" nigdy się
    > nad tym nie zastanawiałem, może kto inny... :)

    Wg pani z US wystarczy, ze ręcznie poprawie raporty VAT za maj i czerwiec
    zmieniając stawke na 22 i podobno będzie wszystko ok.
    no i chyba nie mam innej mozliwości
    Olgierd