  • 1. Data: 2002-11-26 08:25:56
    Temat: Korekta (VAT + PIT) - jak je umieścić na nowym przelewie?
    Od: t...@p...onet.pl

    No właśnie. Nie bardzo wiem jak wypełnić nowy wzór przelewu, podczas gdy płacę
    korektę VAT/PIT wraz z odsetkami. Czy ktoś to robił i może mi pomóc?

    Tomek

  • 2. Data: 2002-11-26 14:13:44
    Temat: Re: Usługi internetowe
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Korekta (VAT + PIT) - jak je umieścić na nowym przelewie?
    Autor: t...@p...onet.pl t...@p...onet.pl
    Data: 26-11-2002, 09:25:56

    No właśnie. Nie bardzo wiem jak wypełnić nowy wzór przelewu, podczas gdy płacę
    korektę VAT/PIT wraz z odsetkami. Czy ktoś to robił i może mi pomóc?

    Tomek

    =============
    Niez ćwiczyłem tego jeszcze ale w kontekście dyskusji jako odbyła sie na tym
    forumw wątku:
    http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014.html?
    group=pl.soc.prawo.podatki&tid=27211
    tam tez jest wymieniony link do instrukcji ja druki wypełniać ale tego
    przypadku chyba nie ma. IMO, to oczywiście i VAT i PIT na oddzielnych
    druczkach; w polu nr 12 PIT5 (VAT7) a w polu nr 13 (jak domniemuje nie masz
    żadnego tytułu wykonawczego ?) to wpisałbym: "KOREKTA VAT + ODSETKI" (KOREKTA
    PIT + ODSETKI) a w polunr 11 dane odnoszące sie do terminu którego wpłata
    dotyczy np. jezeli za czerwiec 2002 to "02M06"

    ///nr 13:identyfikacja zobowiązania (rodzaj dokumentu np. decyzja, tytuł
    wykonawczy, postanowienie) Pole wypełnia się jeżeli: wpłata należności wynika
    z decyzji, postanowienia, tytułu wykonawczego lub innego aktu organu
    podatkowego, wówczas zobowiązany wypełniając pole wpisuje w skrócie rodzaj
    aktu administracyjnego i rodzaj należności, wpłata wynika z decyzji
    ustalającej wysokość zryczałtowanego podatku dochodowego w formie karty
    podatkowej, wpłata wynika z tytułu wykonawczego wystawionego na podstawie,
    deklaracji PIT5 (w polu 12 wpisać PIT5), wysokość wpłaty nie wynika z
    decyzji, postanowienia, tytułu wykonawczego lub innego aktu bądź też
    określonego formularza (zeznania, deklaracji, informacji) należy wówczas
    wpisać w skrócie rodzaj należności////

    Pozdr.
    Sark

  • 3. Data: 2002-11-26 14:17:24
    Temat: Tytuł posta
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    jest z poprzedniego wątku, tak niestety działa usenet w GW, zwracałem im na
    to uwagę ale bez rezultatu.

    Sark