  • 1. Data: 2009-09-09 20:19:01
    Temat: Korekta VZM-odliczenie Vat za materiały
    Od: "egon" <X...@w...pl>

    Witam,

    Mam do korekty formularz VZM (odliczenie Vat za materiały budowlane). Nie
    wiem czy dobrze zrozumiałem, że trzeba dodać brakujące pozycję do
    formularza, natomiast to, co było lub nawet jesli źle, to zostawić.
    Skreślone będzie na formularzu. Jak Wy to robiliście (musieliście robic) i
    czy po takiej korekcie czekaliście długo na pieniądze? Zastanawia mnie, jak
    ma wyglądać w tabelce numeracja pozycji z faktury, czy mam dodac po
    przecinku do tych, które już są, np było 1-5, a teraz mam 1-5, 6, czy mogę
    napisać poprostu 1-6? Czasem tych pozycji nazbiera się więcej i nie mieszczą
    się, wiec nie wiem czy mogę na jeden nr faktury rozpisać na dwa rzędy
    komórek lw tabeli.(?) Proszę o pomoc.

    Z góry dziękuję za pomoc!