    From: "KAT" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Koszt aktu notarialnego itp.
    Date: Tue, 12 Jun 2007 22:26:35 +0200

    Pomozcie prosze, juz mnie glowa boli od przegladania www i roznych grup, nie
    mam jasnosci co do ogolnego kosztu wszystkich tych zlodziejskich oplat,
    ktore pobieraja notariusz, sad i Bog wie kto jeszcze.
    Chodzi o mieszkanie kupione od developera za cena 166000 zl. Calosc zostala
    skredytowana. Teraz trzeba zainteresowac sie aktem, hipoteka itp. Czy ktos
    wie, ile obecnie tak pi razy drzwi wyniosa te koszty? Liczylem roznymi
    kalkulatoriami, ale wychodza mi bardzo rozbiezne kwoty. Bede wdzieczny za
    pomoc.

    Pozdrawiam
    Max