    From: Adam Dyga <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Koszt uzyskania przychodu - nietypowe pytanie
    Date: Tue, 06 Sep 2005 23:35:48 +0200

    Witam,

    Ostatnio zaczalem normalna prace, trzeba bylo wypelnic pare roznych
    papierkow na rozne tematy i nasunelo mi sie pytanie
    zwiazane z kosztem uzyskania przychodu.
    Czy moze byc taka sytuacja, ze osobie zwyczajnie pracujacej na pelen
    etat w jednej pracy (mam nadzieje, ze kazdy mniej wiecej wie co to
    znaczy) nie bedzie "przyslugiwac" koszt uzyskania przychodu?

    Pozdrawiam
    AD