  • 1. Data: 2004-09-03 18:44:49
    Temat: Koszt wysyłki na rachunku
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Witam,
    jestem zwolniony podmiotowo z VAT, więc wystawiam rachunki. Jestem na
    ryczałcie.
    1) Gdzie wpisać na rachunku koszt wysyłki? Kupujący wpłaca mi na konto 105
    zł (100 za towar + 5 za przesyłkę). Czy na rachunku to 105 zł musi być razem
    w jednej pozycji, czy osobno? Czy może koszty wysyłki wpisać gdzie indziej.
    2) Czy z tego powodu, że jestem ryczałtowcem, będę zmuszony płacić 3% od
    kosztów wysyłki (bo chyba są one moim przychodem)?

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 2. Data: 2004-09-03 19:47:51
    Temat: Re: Koszt wysyłki na rachunku
    Od: "Ares" <a...@o...pl>

    witam, zadaj to pytanie na forum prawa podatkowego, życzę Ci uzyskania
    trafnej odpowiedzi.