  • 1. Data: 2005-05-26 13:25:12
    Temat: Korekta czynszu najmu
    Od: "klon Boukuna" <r...@h...com>

    "Wynajmujący wynajmuje i oddaje do używania Najemcy z dniem 01.03.2003
    pawilon uzytkowy...

    Najemca płacić będzie Wynajmującemu czynsz najmu w wysokości 800,- zł
    brutto..., z góry w terminie do dnia 15 każdego miesiąca...

    Wynajmujący zobowiązuje się, że wystawi i prześle Najemcy rachunek na 14 dni
    przed upływem terminu płatności.

    Od 2 roku trwania umowy czynsz będzie ulegał rewaloryzacji o 60% ogłoszonego
    przez GUS średniorocznego wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok
    poprzedni."

    Czy mogę wystawić Najemcy fakturę korygującą i ile ona będzie wynosić lub
    jak mam to sobie wyliczyć? W jakiej wysokości powinien obecnie Najemca
    płacić mi czynsz najmu?
    Za wszelką pomoc będę wdzięczna.
    BN