eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki"Koszty uzyskania" przychodu przy sprzedaży - pytanko teoretyczne › "Koszty uzyskania" przychodu przy sprzedaży - pytanko teoretyczne
    From: "S.B." <s...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: "Koszty uzyskania" przychodu przy sprzedaży - pytanko teoretyczne
    Date: Sun, 15 Feb 2004 16:56:17 +0100
    Sender: s...@b...pl@dijkstra.laczpol.net.pl

    Czołem

    Pytanko teoretyczne:

    Sprzedając nagrodę wygraną w konkursie/loterii itp. należy zapłacić pod.
    dochodowy.
    Czy w takim przypadku za koszt uzyskania naszego przychodu przy tej
    sprzedaży można uznać koszty, które poniesione zostały w celu wzięcia
    udziału w loterii (w wyniku czego wygraliśmy i otrzymaliśmy nagrodę) ?

    Przykład: Musiałem kupić samochód, aby wziąć udział w loterii, w wyniku
    której zostałem wylosowany i wygrałem kosiarkę, którą potem sprzedałem. Czy
    cena zakupu samochodu będzie tu kosztem uzyskania przychodu ze sprzedaży
    kosiarki ???