  • 1. Data: 2004-05-08 12:30:23
    Temat: Kradziez samochodu w KPiR
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    poniewaz jest weekend i mozg pracuje na wolniejszych obrotach, zwracam sie
    do Was z pytaniem jak zaewidencjonowac kradziez samochodu dla DG
    rozliczajacej sie przy pomocy KPiR?

    Samochod byl wprowadzony do ewidencji, amortyzowany, niestety bez AC.

    Nie mam watpliwosci, ze musze ST wycofac z ewidencji...

    Ale nurtuje mnie watpliwosc czy powstana dla mnie koszty z tego tytulu w
    wysokosci roznicy miedzy wartoscia poczatkowa ST a dotychczasowym
    umorzeniem?
    Przy pelnej ksiegowosci mialbym strate nadzwyczaja widaca w KUP, ale jak
    jest w KPiR???

    Pozdrawiam serdecznie
    Lukasz Goralczyk

  • 2. Data: 2004-05-08 20:54:52
    Temat: Re: Kradziez samochodu w KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 May 2004, Lukasz Goralczyk wrote:
> [...]
    >+ Ale nurtuje mnie watpliwosc czy powstana dla mnie koszty z tego tytulu
    >+ w wysokosci roznicy miedzy wartoscia poczatkowa ST a dotychczasowym

    Art. 23. 1. Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów:
    [...duuużo...]
    48) strat powstałych w wyniku utraty lub likwidacji samochodów oraz
    kosztów ich remontów powypadkowych, jeżeli samochody nie były objęte
    ubezpieczeniem dobrowolnym,
    [...]

    Przykra sprawa... :( ale tego powinieneś być świadom - było kilka
    razy na grupie.

    >+ Przy pelnej ksiegowosci mialbym strate nadzwyczaja widaca w KUP

    Stratę PODATKOWĄ ??
    Mam "dla porządku" przeszukać UoPDoOP ? (nawet nie mam aktualnej
    na HDD :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-05-09 05:42:25
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > razy na grupie.

    > Stratę PODATKOWĄ ??
    > Mam "dla porządku" przeszukać UoPDoOP ? (nawet nie mam aktualnej
    Nic juz nie mow, nawet weekend mnie nie tlumaczy - pomijajac ustwe (w
    zasadzie obie:-), wlasnie mi sie przypomnial zeszloroczny casus. Wstyd:-(

    Dziekuje i pozdrawiam
    Lukasz G.

  • 4. Data: 2004-05-10 02:53:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 May 2004, Lukasz Goralczyk wrote:
    [...]
    >+ Nic juz nie mow, nawet weekend mnie nie tlumaczy

    Y tam. "Kto nic nie robi"... W tym kwartale też już oberwałem
    (na grupie) za tę samą "wpadkę" raz po razie :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)