  • 11. Data: 2004-02-25 13:42:12
    Temat: Re: Kratka w aucie juz nie bedzie potrzebna po 30 kwietnia - jak to w koncu jest ?
    Od: "Ibiza" <i...@n...o2.pl>

    Bardzo dziekuje za wszelkie uwagi !
    Jezeli mialbym obstawiac, to wg mnie "kratki" po 1 maja znikna, a sposob
    rozliczen bedzie podobny jak w "kratka" - to tylko moja uwaga - wydaje mi
    sie, ze to jest po prostu lobbing napedzajacy do zakupu nowych samochodow,
    tak jak bylo do grudnia 2003, a pozniej sie okazalo, ze vat bedzie mozna
    dalej odliczac .

    Pozdrawiam