  • 1. Data: 2002-02-01 12:55:00
    Temat: Kreski w nipie - jest przepis?
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    Jak w temacie. Podobno rok temu gdzieś to ustalili.
    --
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-02-01 22:32:07
    Temat: Re: Kreski w nipie - jest przepis?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002, Krzysiek wrote:

    >+ Jak w temacie. Podobno rok temu gdzieś to ustalili.

    FYI: przedostatnie poruszenie tego tematu skończyło się
    warczeniem na biurokratów :) ale przepisu nikt nie
    podał :(

    >+ Krzysztof

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (też dalej nieprzekonany że ozdobniki może do NIPu wstawiać
    wedle uznania)

  • 3. Data: 2002-02-03 21:44:14
    Od: "Skrzat" <w...@...pl>

    Ustalono to napewno już wcześniej.
    Nie znam konkretnego źródła, ale podobno:
    3+3+2+2 (znaki) dla osoby fizycznej,
    3+2+2+3 (znaki) dla spółek.

    Pozdrawiam,
    Skrzat

  • 4. Data: 2002-02-04 11:05:04
    Od: "Krzysiek" <k...@i...com.pl>

    bzdura, znam firmy, które mają różne układy nipu

    --
    Krzysztof Lis

    www.infostar.com.pl
    www.restauracja.com.pl
    www.hotel.biz.pl

  • 5. Data: 2002-02-04 11:36:51
    Od: "Gawer" <g...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl>

    > bzdura, znam firmy, które mają różne układy nipu

    Z tego co ja sie orientuje, to jest to tak jak napisal kolega wczesniej, ze
    dla spolek jest 3+2+2+3, a dla osob fizycznych 3+3+2+2. A sa firmy ktore sa
    zarejsetrowane na jedna osobe i wtedy NIP firmy jest numerem nadanym tej
    osobie fizycznej czyli w ukladzie 3+3+2+2. I dlatego spotkales sie z firmami
    ktore maja ten wlasnie uklad.

    Pozdrowionka
    Gawer

  • 6. Data: 2002-02-04 12:19:51
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Gawer <g...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3lro0$5mf$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
    > zarejsetrowane na jedna osobe i wtedy NIP firmy jest numerem nadanym tej
    > osobie fizycznej czyli w ukladzie 3+3+2+2. I dlatego spotkales sie z

    IMHO nie jest to regula.
    Byc moze byly takie zamiary, ale US w dawnych latach robily co chcialy i nie
    jest wcale dziwne, ze spotyka sie osoby prawne z numerem w postaci 3322.

    Karol

  • 7. Data: 2002-02-04 12:34:09
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Gawer" <g...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message
> [...]
    > zarejsetrowane na jedna osobe i wtedy NIP firmy jest numerem nadanym tej
    > osobie fizycznej czyli w ukladzie 3+3+2+2. I dlatego spotkales sie z

    Nie jest to prawda.
    ja mialem sc z NIP 3+3+2+, teraz mam tez s.c. z 3+2+2+3
    Z uczelniami jest podobnie.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-02-04 15:37:31
    Temat: Re: Re: Kreski w nipie - jest przepis?
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 4 Feb 2002 13:34:09 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Nie jest to prawda.
    >ja mialem sc z NIP 3+3+2+, teraz mam tez s.c. z 3+2+2+3
    > Z uczelniami jest podobnie.

    A w zusie w ogóle nie ma kresek

    Sławomir Dąbrowski

  • 9. Data: 2002-02-04 20:06:03
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@b...com:

    > IMHO nie jest to regula.
    > Byc moze byly takie zamiary, ale US w dawnych latach robily co chcialy
    > i nie jest wcale dziwne, ze spotyka sie osoby prawne z numerem w
    > postaci 3322.

    Obecnie jest to regułą że:
    xxx-xxx-xx-xx - osoba fizyczna;
    xxx-xx-xx-xxx - organizacja;
    odstępstwo (organizacja z układem xxx-xxx-xx-xx) może być tylko w przypadku
    pierwszych wydanych nipów, sam widziałem tkaie dokumnety w US, ale szybko
    ten błąd poprawiono. Zdarza się jednak czasami że ludzie są przez kilka lat
    przekonani że mają s.c. a działają w firmie na własne nazwisko, może nie
    które błędy wynikają właśnie z tego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer