  • 1. Data: 2004-11-19 17:28:03
    Temat: zakup działki budowlanej
    Od: j...@i...pl (Jacek)

    Witam
    Mam taki dylemat. Kończy mi sie trzyletni okres oszczędzania w kasie
    mieszkaniowej. Zamierzam za oszczednosci kupić działkę.
    Znalazłem już nawet działkę, która mi pasuje. Problem w tym, że straciły
    ważność plany zagospodarowania przestrzennego i obecnie ta działka
    to......no właśnie co ? Według wspomnianych planów była przeznaczona pod
    zabudowę mieszkalną. Teraz nie wiem czy nie będę miał kłopotów z US jeśli
    kupię tę działkę a w akcie notarialnym nie będzie informacji, że to działka
    budowlana. Co robić może ktoś z Was przerabiał podobny przypadek.

    pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2004-11-19 22:14:39
    Temat: Re: zakup działki budowlanej
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

> [...]
    jeśli
    > kupię tę działkę a w akcie notarialnym nie będzie informacji, że to

    Mozna sprawdzic jak jest opisana to działka w ksiedze wieczystej. Moze
    to zrobić naotariusz i jesli w dokumentach tworzacych ksiege jest
    napisane ze to budowlana to imo nic nie stoi na przeszkodzie by w akcie
    notarialnym napisał ze budowlana.
    Mozesz tez wnioskowac o ustalenie warunków zabudowy tej działki
    budynkiem mieszkalnym.
    I jesli zostanie wydana decyzja okreslajaca te warunki to tez sprawa
    wyjasniona dokładnie.
    Urzędnicy wydajac decyzje o warunkach zabudowy *pomagaja * sobie
    uchylonymi planami zagospodarowania.