  • Data: 2004-03-15 12:54:37
    Temat: Książka przychodów-rozchodów
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie: czy książka przychodów-rozchodów może mieć inną formę niż
    typowe druki dostępne w sprzedaży ?
    Chodzi mi mianowicie o to czy mogę ją prowadzić w formie wydruków
    komputerowych na zakończenie miesiąca z arkusza kalkulacyjnego na kartkach
    formatu A4, które będą wpinane do segregatora ? Wiem, że każda strona musi
    być ponumerowana i posiadać odpowiednie rubryki. Jednak zastanawia mnie czy
    mogę to prowadzić jako oddzielne kartki, drukując co miesiąc nowe i wpinając
    je do segregatora ?
    Dodatkowo jeszcze mam pytanie czy prowadząc KP w tej formie muszę zgłosić do
    US program wraz z jego kopią, przy pomocy którego będę dokonywał wydruków -
    tak jak się dzieje w przypadku prowadzenia rachunkowości przy pomocy
    specjalistycznego oprogramowania ?
    Arkusz kalkulacyjny, którym się posługuję pochodzi z pakietu Open Office.

    Jacek "Plumpi"