  • 1. Data: 2004-03-15 12:54:37
    Temat: Książka przychodów-rozchodów
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Mam takie pytanie: czy książka przychodów-rozchodów może mieć inną formę niż
    typowe druki dostępne w sprzedaży ?
    Chodzi mi mianowicie o to czy mogę ją prowadzić w formie wydruków
    komputerowych na zakończenie miesiąca z arkusza kalkulacyjnego na kartkach
    formatu A4, które będą wpinane do segregatora ? Wiem, że każda strona musi
    być ponumerowana i posiadać odpowiednie rubryki. Jednak zastanawia mnie czy
    mogę to prowadzić jako oddzielne kartki, drukując co miesiąc nowe i wpinając
    je do segregatora ?
    Dodatkowo jeszcze mam pytanie czy prowadząc KP w tej formie muszę zgłosić do
    US program wraz z jego kopią, przy pomocy którego będę dokonywał wydruków -
    tak jak się dzieje w przypadku prowadzenia rachunkowości przy pomocy
    specjalistycznego oprogramowania ?
    Arkusz kalkulacyjny, którym się posługuję pochodzi z pakietu Open Office.

    Jacek "Plumpi"

  • 2. Data: 2004-03-15 14:44:48
    Temat: Re: Ksią?ka przychodów-rozchodów (was: Książka przychodów-rozchodów)
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Było na grupie parę dni temu.
    Wysil się choć trochę i poszukaj.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-03-15 14:46:17
    Temat: Re: Książka przychodów-rozchodów
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    W liście nadanym Mon, 15 Mar 2004 13:54:37 +0100 "Plumpi" <p...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > mogę to prowadzić jako oddzielne kartki, drukując co miesiąc nowe i wpinając

    Przy spełnieniu wszystkich wymogów zawartych w rozporządzeniu o KPiR - Tak.

    Ostatnia dyskusja na ten temat zaczęła się 8 marca 2004

    > Dodatkowo jeszcze mam pytanie czy prowadząc KP w tej formie muszę zgłosić do
    > US program wraz z jego kopią, przy pomocy którego będę dokonywał wydruków

    Nie.

    > Arkusz kalkulacyjny, którym się posługuję pochodzi z pakietu Open Office.

    Gratuluję wyboru (bo też używam :-).

    Pozdrawiam,
    PAD
    --
    /***************************************************
    *************************

  • 4. Data: 2004-03-15 15:50:07
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Dodatkowo jeszcze mam pytanie czy prowadząc KP w tej formie muszę zgłosić
    do
    > US program wraz z jego kopią, ...

    A co z licencją?;-)

    Tomek

  • 5. Data: 2004-03-15 22:13:14
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > do
    >
    > A co z licencją?;-)

    Jaką licencję masz na myśli ?
    Jeżeli masz na myśli moją licencję do użytkowania programów to oczywiście
    posiadam, zarówno system operacyjny jak i całe zainstalowane oprogramowanie.
    Jeżeli zaś chodzi o licencję na wykonanie kopii dla potrzeb US (np. w celu
    odczytu moich danych) to przypuszczam, że jest to jakoś uregulowane prawnie.
    Jeżeli są przepisy prawne regulujące tą sprawę to z całą pewnością są ponad
    licencją oprogramowania.
    Jeżeli jest wymóg deponowania oprogramowania w US to za pewne nie w celu
    jego użytkowania, lecz do odczytu danych w przypadku kontroli.
    A może nie ? Może ktoś się wypowie na ten temat ?

    Jacek "Plumpi"

  • 6. Data: 2004-03-15 22:39:40
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>