  • 1. Data: 2004-03-13 17:18:31
    Temat: Ksiegowanie faktury
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Witam,

    Jak zaksiegowac w KPiR fakture ktorej czesc idzie w koszty (np. 1000zl)
    a czesc do dalszej odsprzedazy (np. 9000).

    Czy 9000 w 10 a, 1000 w 14 ?

    --
    POzdrawiam
    Mroziu

  • 2. Data: 2004-03-13 18:25:00
    Temat: Re: Ksiegowanie faktury
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 13. marca 2004 18:18 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Mroziu:

    yes, ja, da, uoi, ano.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-03-13 19:51:07
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > yes, ja, da, uoi, ano.
    ===================
    dodajmy tylko, że w dwóch wierszach

    Atomek

  • 4. Data: 2004-03-13 20:19:08
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Atomek napisał(a):
    > ===================
    > dodajmy tylko, że w dwóch wierszach

    A masz na to jakies uzasadnienie?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Adres trochę "przerobiony"

  • 5. Data: 2004-03-13 20:23:18
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A masz na to jakies uzasadnienie?

    =================
    jeśli rozbijamy na zakupy i pozostale wydatki, to znaczy ze to dwa rozne
    zdarzenia gospodarcze, a w KPiR rejestrujemy zdarzenia.

    Atomek

  • 6. Data: 2004-03-13 23:21:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Mar 2004, Atomek wrote:

> [...]
    >+ > > Jak zaksiegowac w KPiR fakture ktorej czesc idzie w koszty (np. 1000zl)
    >+ > > a czesc do dalszej odsprzedazy (np. 9000).

    No to uznajesz mnie za ja przestępcę podatkowego.
    W zakresie pisania w jednym wierszu oczywiście ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-03-13 23:24:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ jeśli rozbijamy na zakupy i pozostale wydatki, to znaczy ze to dwa rozne
    >+ zdarzenia gospodarcze, a w KPiR rejestrujemy zdarzenia.

    JEDEN zakup to DWA zdarzenia ?
    "pozostały wydatek" to też czasami zakup ;), IMO oczywiście.
    Aczkolwiek możliwości iż jestem w błędzie nie wykluczam: masz
    jakąś "obowiązującą" wykładnię, najlepiej wyrok SN po apelacji ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-03-14 12:01:43
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Atomek napisał(a):
    > jeśli rozbijamy na zakupy i pozostale wydatki, to znaczy ze to dwa rozne
    > zdarzenia gospodarcze, a w KPiR rejestrujemy zdarzenia.

    No to cholera ja tyle lat byłem tego nieświadomy?
    Zawsze zdawało mi się że KPiR to rejestr dokumentów, a nie zdarzeń.

  • 9. Data: 2004-03-14 12:04:38
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym *Gotfryd Smolik news* napisał(a):
    > No to uznajesz mnie za ja przestępcę podatkowego.
    > W zakresie pisania w jednym wierszu oczywiście ;)

    Gotfryd Ty się nie przyznawaj. Samo słowo przestępca brzmi już okrutnie,a Ty
    jeszcze je wzmacniasz dodając podatkowy.-:))

  • 10. Data: 2004-03-14 17:55:06
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    Ja też tak robię, w 2 wierszach, rozbijam jedna fakturę na dwie o tym samym
    numerze i dacie. Podstawy nie powiem bo tak nauczono mnie w biurze
    rachunkowym.
    Agata