  • 21. Data: 2004-03-26 13:10:19
    Temat: Re: Ksiegowanie faktury
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Tristan Alder wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z dnia pon 22. marca 2004 18:59 opublikowane na
    > pl.soc.prawo.podatki podpisane Slonko:

    > Ino po co?

    Widac osobno wpisuje do Ksiazki te pozycje i che miec porzadek..
    i latwosc sprawdzania..

    Boguslaw

  • 22. Data: 2004-03-27 16:33:21
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z dnia pon 22. marca 2004 18:59 opublikowane na
    > pl.soc.prawo.podatki podpisane Slonko:

    > Ino po co?

    Ponieważ nie mogę wpisać do kolumny 10 zakupu który nie jest dla mnie
    materiałem tylko kosztem, a często na FV mam kilka pozycji które powinny
    znaleźć się w kolumnie 10 bądź 14

    Agata

  • 23. Data: 2004-03-28 23:18:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Mar 2004, Slonko wrote:

    >+ Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał [...]
    >+ > I na fakturze umieszczasz wtedy dwa numery?
    >+ > I jeden dokument figuruje Ci pod
    >+ > dwoma pozycjami w PKPiR? Coś mi się to nie podoba....
    >+ >
    >+ Do faktury dopinam coś w rodzaju dowodu wewn. na którym piszę...podział
    >+ faktury nr z dnia na materiały podstawoewe, materiały pomocnicze i podpisuję
    >+ kolejno co pod co podchodzi,
    >+ numeruję tylko fakturę główną.

    No to w tym układzie robisz wpis w jednym wierszu, czyli tak jak np
    ja a nie tak jak rekomenduje Atomek :)
    Powiedz mi tylko PO CO wystawiasz "coś w rodzaju DW", bo ja to
    "coś" piszę po prostu na odwrocie f-ry: "poz. 1,2,5 oraz 3 szt.
    poz. 6 - mat. handlowe, reszta - do uzytku wewn. koszty inne"
    i tyle...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)