  • 1. Data: 2003-03-03 12:19:59
    Temat: Kto deklaruje w umowie o dzieło?
    Od: "hajge" <l...@w...pl>

    Szanowni,
    Otrzymuję co miesiąc przychód z umów o dzieło (od tego samego
    zleceniodawcy), ale mogę też jednorazowo zrobić coś dla rodziny (tzn. firmy
    któregoś z członków rodziny) na umowę o dzieło. Czy w przypadku uzyskania
    przychodu z innego źródła będę musiał samodzielnie wysyłać zaliczkę na
    podatek d.?
    Podobno od nowego (tj. obecnego) roku osoby, które otrzymują dodatkowe
    wynagrodzenie z tyt. umowy o dzieło muszą samodzielnie płacić zaliczkę na
    podatek d. ? Czy mój przypadek kwalifikuje się w owo "dodatkowy" , czy może
    chodzi o etatowców, którzy dorabiają na dzieło?
    Pozdrawiam
    -Hajge-