  • 1. Data: 2011-06-29 05:59:56
    Temat: Które programy ksiegowe dla wspólnot mieszkaniowych ?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Czy ktoś z Was, kto ma do czynienia z księgowością średniej wielkości (70 -
    150 lokali) wspólnot mieszkaniowych może się pochwalić, na jakim programie
    pracuje, jakie odnosi wrażenia (mocne i słabe punkty) oraz ile ten program
    kosztuje (zakup, abonament)?
    THX

  • 2. Data: 2011-06-30 07:57:28
    Od: "mkgp" <m...@g...pl>

    Użytkownik " THX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracuje, jakie odnosi wrażenia (mocne i słabe punkty) oraz ile ten program

    U mnie w firmie pracują na programie dostarczonym przez Wojewódzki Ośrodek
    Informatyki z Gdańska. (http://www.woi.com.pl/) Teraz na tej stronie chyba
    nic nie ma :(
    Mamy miesięczną opłatę za używanie programu wynoszącą około 1300 zł brutto.
    Wrażeniami się nie podzielę bo na nim nie pracuję a pracownicy nie mają
    doświadczenia z innymi programami.

  • 3. Data: 2011-06-30 08:33:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 30-06-2011 09:57, mkgp pisze:
> [...]
    > Wrażeniami się nie podzielę bo na nim nie pracuję a pracownicy nie mają

    Co to jest za kolubryna, której używanie kosztuje 1300zł miesięcznie???
    15600 rocznie? Tak rok w rok?
    W znajomej firmi płaca tyle za licencję na system FK z magazynami,
    sprzedażą i rozliczaniem produkcji fabryki (fabryki, nie małego zakładu
    produkcyjnego - 200 osób zatrudnionych, pięć wydziałów, pion
    badawczo-rozwojowy.)

    Co jest takiego w księgowości wspólnoty że tyle kosztuje oprogramowanie?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2011-06-30 08:46:01
    Od: "MM" <m...@o...fiki-miki.pl>

    > Co jest takiego w księgowości wspólnoty że tyle kosztuje oprogramowanie?

    Umiejętność negocjacji?

  • 5. Data: 2011-06-30 12:20:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Jun 2011 10:33:41 +0200, w
    <4e0c34e6$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>, Maddy <m...@e...com.pl>
    napisał(-a):

    > Co jest takiego w księgowości wspólnoty że tyle kosztuje oprogramowanie?

    Pewnie jakieś prezenty dla prezesa...

  • 6. Data: 2011-06-30 12:55:18
    Od: "mkgp" <m...@g...pl>

    > Co to jest za kolubryna, której używanie kosztuje 1300zł miesięcznie???
    > 15600 rocznie? Tak rok w rok?
    >
    > Co jest takiego w księgowości wspólnoty że tyle kosztuje oprogramowanie?

    Ten program obsługuje księgowość wspólnot mieszkaniowych - ok 500 wspólnot +
    zasób mieszkaniowy Gminy (miasto ok 40 000 mieszkańców)

    Moduł FK, koszty w podziale na bydynki, system do ewidencji czynszów,
    rozliczenia mediów (między wspólnotą a Gminą), rozliczenia mieszkańców,
    rozliczenia z zarządcą nieruchomości...

    Co do ceny to nie wiem jak jest u innych dostawców.

  • 7. Data: 2011-06-30 12:57:40
    Od: "mkgp" <m...@g...pl>

    > Co jest takiego w księgowości wspólnoty że tyle kosztuje oprogramowanie?

    Tu nie chodzi tylko o księgowość ale o cały proces zarządzania
    nieruchomościami.