  • 1. Data: 2011-06-22 10:07:38
    Temat: US w piątek
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    Czy Urzędy Skarbowe będą pracowały w piątek 24.06 czy robią sobie
    przedłużony weekend?

  • 2. Data: 2011-06-22 11:05:42
    Temat: Re: US w piątek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 22-06-2011 12:07, Kamikaze pisze:
    > Czy Urzędy Skarbowe będą pracowały w piątek 24.06 czy robią sobie
    > przedłużony weekend?

    Musi pracować przynajmniej biuro podawcze.
    Każdego dnia roboczego kończą się jakiemuś podatnikowi jakieś terminy (a
    chociażby na złożenie deklaracji PCC) i przesuwa je tylko niedziela lub
    inny dzień ustawowo wolny od pracy, więc urząd musi co najmniej zapewnić
    możliwość złożenia dokumentów.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2011-06-22 12:29:33
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

> [...]
    > chociażby na złożenie deklaracji PCC) i przesuwa je tylko niedziela lub
    > inny dzień ustawowo wolny od pracy, więc urząd musi co najmniej zapewnić

    No niestety mnie czeka wizyta u Naczelnika, także chyba dam sobie z tym
    piątkiem spokój bo coś czuje że mogę pocałować przysłowiową klamkę.