  • 1. Data: 2011-07-01 08:33:39
    Temat: Re: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2011 10:29, K_D_K pisze:
    > Co miesiac moja mama wplaca do us 15 zl z tytulu PIT 4. Co to jest? Czy
    > to jest za pracownika czy jak ?

    Albo zleceniobiorcę. Albo wykonawcę.
    Nie możesz spytać mamy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-07-01 08:39:20
    Od: K_D_K <n...@i...com>

    > Albo zleceniobiorcę. Albo wykonawcę.
    > Nie możesz spytać mamy?

    na sama nie wie ;)
    miala zatrudniona osobe na umowe zlecenie - to pewnie za to

  • 3. Data: 2011-07-01 09:38:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2011 10:39, K_D_K pisze:

    > na sama nie wie ;)

    No genialne... Jeszcze jakieś równie ,,przemyślane'' posunięcia w swojej
    karierze przedsiębiorcy wydziwia? Może czas jednak zainwestować w księgową?

    > miala zatrudniona osobe na umowe zlecenie - to pewnie za to

    Znaczy się miała kiedyś, a teraz sobie nadal radośnie płaci z powietrza?
    A tamtej osobie stosowne deklaracje PIT4R i Pit11 generowała?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek