  • 1. Data: 2003-04-03 08:14:22
    Temat: pozew o zapłate
    Od: "HELMUT" <h...@p...onet.pl>

    witam
    bardzo porszę o wskazówki
    w jaki sposób przeprowadzić procedure
    złozenia pozwu o zapłte przeterminowanej faktury
    może jekieś linki do gotowych druków
    dzieki
    helmut

  • 2. Data: 2003-04-03 09:05:59
    Temat: Re: pozew o zapłate
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    HELMUT wrote:
    > witam
    > bardzo porszę o wskazówki
    > w jaki sposób przeprowadzić procedure
    > złozenia pozwu o zapłte przeterminowanej faktury
    > może jekieś linki do gotowych druków
    Wezwanie do zapłaty czy wystąpienie o nakaz do sądu??
    I na tę pierwszą i na drugą okoliczność są gotowce na www:
    http://www.pity.pl/druki/index.htm

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-04-03 15:05:52
    Od: "HELMUT" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości
    > Wezwanie do zapłaty czy wystąpienie o nakaz do sądu??

    > I na tę pierwszą i na drugą okoliczność są gotowce na www:
    > http://www.pity.pl/druki/index.htm

    chodzi oczywiście o nakaz do sądu,
    wezwania do zapłaty nic nie dały.

    dzieki za linka ale dalej nie wiem o który druk chodzi.
    PM.F - 1 pozwe w postepowaniu cywilnym
    PU.F - 1 pozew w postepowaniu uproszczonym
    i jak go już wypełnię to co dalej.
    do sądu na dziennik ?
    czy może jakieś załaczniki?

    dzieki