  • 1. Data: 2003-04-03 06:22:42
    Temat: koszty uzysk przych dla umow na zlecenie
    Od: "Jola" <j...@i...pl>

    bylo wyzej... o 2 stosunkach pracy..
    ale :

    czy to samo dotyczy kilku umów na zlecenie?
    czy tez jest górny limit kosztów uzyskania przychodu 1732,72?
    mnie np wyszło z 3 umów zlecenie 4400 zl i taka sume wpisalam..do pozycji54.

    --
    Jola

  • 2. Data: 2003-04-03 07:51:04
    Temat: Re: koszty uzysk przych dla umow na zlecenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Apr 2003, Jola wrote:

> [...]
    >+ czy tez jest górny limit kosztów uzyskania przychodu 1732,72?
    >+ mnie np wyszło z 3 umów zlecenie 4400 zl i taka sume wpisalam..do pozycji54.

    Widzisz jak mi oczy robią się coraz bardziej okrągłe ??
    :)
    Przecież od UZ odlicza się:
    - ryczałtowy koszt 20% *wartości zlecenia*
    albo
    - rzeczywiście poniesione koszty.

    Przecież ktoś może zrealizować umowę za którą dostanie 10000zł, ale
    poniesie koszty 9000 zł. Jakby istniał wynalazek pt. "limit" to by
    znaczyło że musi dopłacić :] (skoro podatek przewyższy kwotę która
    mu zostanie).
    UZ/UD to *nie* są z założenia umowy w których wykonawca dostaje
    wszystko "pod nos", tylko organizuje wykonanie *sam* ! - i tak
    jest traktowana podatkowo umowa (odlicza się od dochodu poniesione
    koszty)
    To, że u nas dość często są naciąganą formą umowy o pracę... to
    już szczegół.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-04-03 07:55:31
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Jola" <j...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > czy tez jest górny limit kosztów uzyskania przychodu 1732,72?
    > mnie np wyszło z 3 umów zlecenie 4400 zl i taka sume wpisalam..do

    Jesteś przepracowana. Usiądz i odpocznij.
    Z umów zlecen nie ma limitow kosztow.

  • 4. Data: 2003-04-03 08:37:28
    Od: "Jola" <j...@i...pl>

    uff..faktycznie..