    From: "traider" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kupno mieszkania - podatki
    Date: Sun, 14 Aug 2005 17:24:53 +0200

    Witam!

    Chciałem spytać, czy kupując mieszkanie trzeba płacić jeszcze jakiś podatek
    od samego kupna, czy to ten PCC jest tym podatkiem? Wiem, że są jeszcze
    opłaty sądowe, ale czy nie ma jakiegoś podatku, który jeszcze musałbym
    płacić oprócz tego PCC, który jest przy zawieraniu umowy sprzedaży?
    Piszę, żeby się upewnić, bo nie chciałbym potem musieć płacić zaległości z
    odsetkami.
    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    W.