  • 1. Data: 2002-08-15 15:25:22
    Temat: Kupno uslugi do odsprzedazy a PZ
    Od: "spolka" <a...@h...pl>

    Witam Sz.Grupowiczow.
    Z powodu niedoswiadczenia mam problem...
    Otoz, czy ktos mi moze podpowiedziec, jak to jest?
    Kupuje od firmy X towar w postaci uslug na kwote powiedzmy 200 000 netto.
    Za kilka dni te sama usluge odsprzedaje do firmy Y za kwote wyzsza.
    Czy na ten zakup musze wystawic PZ? (pelna ksiegowosc)

    Pozdrawiam.
    Piotr

  • 2. Data: 2002-08-15 16:45:12
    Temat: Re: Kupno uslugi do odsprzedazy a PZ
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "spolka" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Za kilka dni te sama usluge odsprzedaje do firmy Y za kwote wyzsza.
    > Czy na ten zakup musze wystawic PZ? (pelna ksiegowosc)

    Podziel się z nami sposobem na magazynowanie "towaru w postaci usługi" ;)

    Ryszard G.

  • 3. Data: 2002-08-15 20:12:27
    Od: "spolka" <a...@h...pl>

    > Podziel się z nami sposobem na magazynowanie "towaru w postaci usługi" ;)
    >
    > Ryszard G.

    Przepraszam za idiotyczne pytanie....nie chcialem sie osmieszyc, po prostu
    zapytalem bo nie bylem pewien.