  • 1. Data: 2004-04-06 06:24:23
    Temat: Kurs angielskiego w koszty ?
    Od: "Piotrek" <w...@w...pl>

    Od niedawna prowadzę osobiście DG i nie za bardzo jestem jeszcze obeznany
    we przepisach itp.
    Problem jest tego typu uczęszczam na kurs angielskiego i czy mogę sobie
    wliczyć koszty kursu
    w koszty DG . Angielski jest mi pomocny w prowadzeniu DG (strona
    internetowa , kontakty z klientami ,
    pisma z branży w języku angielskim)

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-04-07 05:39:45
    Temat: Re: Kurs angielskiego w koszty ?
    Od: "Piotrek" <_...@w...pl>

    dzieki
    nie wszyscy są ksiegowymi od urodzenia

  • 3. Data: 2004-04-07 05:46:32
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Piotrek" <w...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > wliczyć koszty kursu
    > w koszty DG . Angielski jest mi pomocny w prowadzeniu DG (strona

    Jeżeli potrafisz uzasadnić związek poniesionych kosztów z przychodami przed
    kontrolą skarbową to możesz.

    Magda