  • 1. Data: 2013-01-11 06:54:44
    Temat: Kurtka narciarska w KUP ?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Byłem ostatnio na nartach i widziałem parę osób w kurtkach narciarskich
    z naszytym logo banku. Kurtki raczej z górnej półki cenowej. Nie sądzę,
    żeby były to kurtki kupione prywatnie, bo kto by naszywał logo banku.
    Prowadzę DG, która ma w tym samym stopniu do czynienia z nartami, co
    bank (czyli w żadnym) i też bym chętnie kupił taką kurtkę, naszył logo i
    zaliczył w KUP.
    Jak to widzicie?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-01-11 09:29:18
    Temat: Re: Kurtka narciarska w KUP ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-11 06:54, Jacek pisze:
    > Byłem ostatnio na nartach i widziałem parę osób w kurtkach narciarskich
    > z naszytym logo banku. Kurtki raczej z górnej półki cenowej. Nie sądzę,
    > żeby były to kurtki kupione prywatnie, bo kto by naszywał logo banku.

    Mogła to być jeszcze wygrana w konkursie, czy jakaś premia dla pracowników.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-01-12 23:59:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 06:54:44 +0100, Jacek napisał(a):

    > Prowadzę DG, która ma w tym samym stopniu do czynienia z nartami, co
    > bank (czyli w żadnym) i też bym chętnie kupił taką kurtkę, naszył logo i
    > zaliczył w KUP.
    > Jak to widzicie?

    Jeśli przekonasz US, że to reklama... :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl