  • 1. Data: 2008-06-28 16:32:13
    Temat: Łatwe zarabianie??Internetowe Inwestycje??help!!
    Od: Motylek <c...@o...pl>

    Witam!
    Ostatnio natknelam sie na ogloszenia o tzw "latwej kasie" czyli
    lancuszki polegajace na tym ze ja jako jedna z wielu mialabym
    inwestowac w kogos 5zl, a konkretnie wplacic je na czyjes konto
    bankowe badz payu (bo rozne sa wersje), po czym ja rowniez moglabym
    zostac ta w ktora inni by "inwestowali". Pytanie moje brzmi: czy to
    jest w ogole legalne?? i czy gdybym chciala w to wejsc to od czego
    powinnam sie wtedy rozliczac?? bo bylby to jakis dochod?? ale jaki??

    za wszelkie info z gory dzieki!!

  • 2. Data: 2008-06-28 19:55:58
    Temat: Re: Latwe zarabianie??Internetowe Inwestycje??help!!
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Motylek" <c...@o...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > jest w ogole legalne?? i czy gdybym chciala w to wejsc to od czego
    > powinnam sie wtedy rozliczac?? bo bylby to jakis dochod?? ale jaki??

    Czy jest legalne to nie wiem - pewnie nie bo to piramida a te podobno sa
    zakazane, ale
    zeby zarobic 500 zl to musisz znalezc 100 chetnych którzy ci ta kase wplaca
    czyli minium 100 mejli musisz wyslac - masz tylu znajomych w ksiazce
    adresowej czy bedziesz spamowac? Bo spam to juz jest nielegalny i o ile samo
    zarabianie przez innych jakichs tam pieniedzy nie przeszkadza, to spamowanie
    niektórym tak.

    --
    PawelJ