  • 1. Data: 2008-06-27 21:49:10
    Temat: Zwrot różnicy VAT
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Witam. Czy przy remoncie mieszkania można w tym roku odliczać różnicę
    podatku VAT?

  • 2. Data: 2008-06-27 22:15:48
    Temat: Re: Zwrot różnicy VAT
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    > Witam. Czy przy remoncie mieszkania można w tym roku odliczać różnicę
    > podatku VAT?

    Tak.

  • 3. Data: 2008-06-30 07:10:01
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl>

    Użytkownik "..::TOMI::.." <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak.

    no to pytanie z innej beczki.
    Czy faktury brane powinny byc na adres remontowanego mieszkania czy na adres
    zameldowania- zakladajac ze te dwa sie od siebie roznia i jestem
    wlascicielem obu mieszkan.
    I co zrobic jesli czesc faktur mam na jeden adres a czesc na drugi? moge to
    odliczyc za jednym zamachem jako dwa remonty czy podpierac sie tym ze
    wlasnie jestem wlascicielem dwoch mieszkan i tak mi w sklepei wystawiono?
    pzdr
    Anax

  • 4. Data: 2008-06-30 08:35:19
    Od: <s...@a...pl>

    > Czy faktury brane powinny byc na adres remontowanego mieszkania czy na adres
    > zameldowania- zakladajac ze te dwa sie od siebie roznia i jestem wlascicielem
    > obu mieszkan.

    Myślę że na adres podatnika, czyli Twój adres zamieszkania (nie zameldowania);
    ten, który masz podany w złoszeniu NIP-3.

  • 5. Data: 2008-06-30 20:25:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Jun 2008, s...@a...pl wrote:

    > Myślę że na adres podatnika, czyli Twój adres zamieszkania (nie
    > zameldowania); ten, który masz podany w złoszeniu NIP-3.

    Ja tak "z głowy czyli z niczego": nie ma tam jakiegoś haczyka "własne
    potrzeby mieszkaniowe"? (znaczy "pan tam nie mieszka, czyli panu
    niepotrzebne").

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-06-30 22:25:39
    Od: <s...@a...pl>

    > Ja tak "z głowy czyli z niczego": nie ma tam jakiegoś haczyka "własne
    > potrzeby mieszkaniowe"? (znaczy "pan tam nie mieszka, czyli panu
    > niepotrzebne").

    Chyba nie.