  • 1. Data: 2008-06-27 12:48:35
    Temat: Pytania na doradcę podatkowego
    Od: "gg" <e...@w...fm>

    Czy na sieci są dostępne odpowiedzi na pytania na doradcę podatkowego ?
    Niektóre niestyety sprawiają mi problem i chciałbym skonfrontować?

    Czy opłaca sie kupować ksiązki wydawnictwa forum przygotowujące do tego
    egzaminu, Jaką strategię przygotowań najlepiej przyjąć? O ile na egz pisemny
    mozna sie wykuć to ustny to raczej kazusy prawa podatkowego, moze jest ktoś
    kto to zdawał i podzieli się swoimi spostrzezeniami

  • 2. Data: 2008-07-07 11:23:24
    Temat: Re: Pytania na doradcę podatkowego
    Od: Ola_g <o...@o...pl>

    On 27 Cze, 14:48, "gg" <e...@w...fm> wrote:
> [...]
    > mozna sie wykuć to ustny to raczej kazusy prawapodatkowego, moze jest ktoś
    > kto to zdawał i podzieli się swoimi spostrzezeniami

    Wszystkim, którzy przygotowują się do egzaminu na doradcę podatkowego
    polecam najświeższa pozycję na rynku "Vademecum Doradcy Podatkowego"
    To dwa tomy, w których znajdziecie odpowiedzi na wszystkie pytania
    testowe i otwarte publikowane na stronach Ministerstwa Finansów,
    obowiązujące na egzaminie. Są tam również wzory wszystkich,
    obowiązujących na egzaminie, pism procesowych. Naprawdę fajna i
    praktyczna pomoc. Warto kupić tym bardziej, że teraz sprzedają dwa
    tomy z 15% rabatem. http://www.ksiegarnia-ksiegowego.pl/product_info.php
    /info/p403_Vademecum-Doradcy-Podatkowego.html