  • 1. Data: 2005-05-29 11:04:21
    Temat: Lekarz
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    wydaję sporo na lekarzy i lekarstwa. Można to jakoś odzyskać? W końcu kupę
    kasy miesięcznie płacę na NFZ, a oni mnie nie chcą leczyć.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-05-30 08:21:22
    Temat: Re: Lekarz
    Od: "Magdalena B77" <m...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > wydaję sporo na lekarzy i lekarstwa. Można to jakoś odzyskać? W końcu kupę
    > kasy miesięcznie płacę na NFZ, a oni mnie nie chcą leczyć.

    Tylko jeśli masz grupę inwalidzką

  • 3. Data: 2005-05-30 10:07:59
    Od: Basia <b...@g...pl>

    Mon, 30 May 2005 10:21:22 +0200, Magdalena B77 napisał(a):

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jeśli masz grupę inwalidzką

    A jeśli ktoś nie ma orzeczenia o grupie ( czyli to jest dawna trzecia
    grupa), to też nie można?

    --
    Pozdrawiam,
    Basia

  • 4. Data: 2005-05-30 12:35:43
    Od: "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl>

    > A jeśli ktoś nie ma orzeczenia o grupie ( czyli to jest dawna trzecia
    > grupa), to też nie można?

    nie można.
    dzwoniłem do skarbówki i musi być przynajmniej stara "2-jka"

    pozdro.