  • 1. Data: 2005-05-29 09:05:10
    Temat: czy rozwiązanie umowy o pracę może być w środku miesiąca
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Idę na emeryturę i lata kończą mi się w środku miesiąca, a zakład mówi, że
    umowę można rozwiązać tylko z końcem miesiąca, czy to prawda?
    Jest to dla mnie bardzo ważne, bo miałabym emeryturę za ten cały miesiąc.
    Maria

  • 2. Data: 2005-05-29 10:07:25
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Maria <m...@n...pl>
    w wiadomości <news:d7c0te$fpc$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Idę na emeryturę i lata kończą mi się w środku miesiąca, a zakład mówi, że
    > umowę można rozwiązać tylko z końcem miesiąca, czy to prawda?

    OIDP to jest instytucja porozumienia stron :D

    > Jest to dla mnie bardzo ważne, bo miałabym emeryturę za ten cały miesiąc.

    Nie wiem czy za cały miesiąc...

    --
    Po odkręceniu wkretów bardzo trudno jest wyjąc FDD, trzeba mieć do tego
    ogromna wprawę. Sam widzisz , ze to trudnre i niebezpieczne.

  • 3. Data: 2005-05-29 10:38:41
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    > Po odkręceniu wkretów bardzo trudno jest wyjąc FDD, trzeba mieć do tego
    > ogromna wprawę. Sam widzisz , ze to trudnre i niebezpieczne.
    Oczywiście, że za cały miesiąc, bo koleżanka miała zatrudnienie do 29
    kwietnia i za CAŁY KWIECIEŃ DOSTAŁA EMERYTURĘ, A ZA 29 PENSJĘ.

  • 4. Data: 2005-05-29 19:50:30
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowę można rozwiązać tylko z końcem miesiąca, czy to prawda?
    > Jest to dla mnie bardzo ważne, bo miałabym emeryturę za ten cały

    Za wypowiedzeniem umowę o pracę (na czas nieokreślony - sądzę, że
    kandydatka na emerytkę ma takową) przy zatrudnieniu powyżej 6 miesięcy
    można rozwiązać tylko na koniec miesiąca.
    Ale za porozumieniem stron można rozwiązać w każdym czasie.

    wa