  • 1. Data: 2006-08-02 14:20:24
    Temat: Licencja kupiona za granicą a zwolnienie podmiotowe z VAT
    Od: Akhia <a...@i...com.pl>

    Witam,
    Jeśli kupuje się za granicą licencję na program to jest obowiązek
    podatkowy z tytułu importu usług i należy naliczyć VAT 22%.
    Mam tutaj pytanie jak wygląda sprawa z VATem jeśli firma kupująca
    licencję (licencja do ściągnięcia z sieci, płacone kartą) nie jest
    płatnikiem VAT (KPiR, memoriał, zwolnienie podmiotowe z VAT)? Tzn. czy/w
    jaki sposób rozliczyć ten VAT?
    Szukałam odpowiedzi na forum ale niestety nie znalazłam rady dla
    nievatowców.

    Aga

  • 2. Data: 2006-08-03 13:07:06
    Od: Akhia <a...@i...com.pl>

> [...]
    > jaki sposób rozliczyć ten VAT?
    > Szukałam odpowiedzi na forum ale niestety nie znalazłam rady dla

    Ok, juz znalazłam.
    Dla zainteresowanych:
    http://www.infor.pl/serwis_dev.html?serwis=01&krok=A
    &P180=1424