  • Data: 2006-04-13 11:29:25
    Temat: Liczenie odsetek w Excelu
    Od: k...@t...pl (Lipas) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    przepraszam, że zwracam się ze sprawą, która nie jest
    tematem tej grupy, ale wiem że tutaj jest najwięcej osób,
    które mogę mi w tym pomóc.
    Poszukuję jakiegoś dodatku do Excela, który umożliwi mi
    obliczanie odsetek ustawowych z kilku ostatnich lat.
    Coś takiego gdzie można podawać parametry odsetek w
    konkretnych okresach i używać tego jako funkcji (lub
    makra), do wyliczania odsetek w arkuszu.
    Może ktoś słyszał o czymś takim ?
    Szukałem w necie, ale wiekszość takich programików, nawet
    na bazie excela - to oddzielne programiki, do których
    trzeba przenosić dane, a potem wyniki spowrotem do
    arkusza, a to uciążliwe w przypdaku dużej ilość wyliczeń.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas