  • 1. Data: 2005-01-21 16:34:53
    Temat: Likwidacja DG a remanent końcowy
    Od: Ewa Drozd <a...@a...pl>

    Z końcem roku 2004 zakończyłam DG.Okazało się,że muszę złożyć remanent
    likwidacyjny.Prowadziłam działalność usługową więc towarów do remanentu
    nie mam. Jak się mają do tego WYPOSAŻENIE I ŚRODKI TRWAŁE. Bardzo
    proszę o jakieś informacje . Czy robi się to w cenach brutto czy netto.
    Z góry dziękuję za informacje ..................
    Ewa DDDDD
    www.firefox.pl

  • 2. Data: 2005-01-24 20:35:55
    Temat: Re: Likwidacja DG a remanent końcowy
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Nie napisałaś nic o tym na jakich zasadach rozliczałaś się z fiskusem i czy
    byłaś VAT-owcem.
    Graszka