  • 1. Data: 2005-01-21 09:59:27
    Temat: stopień niepełnosprawności
    Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl>

    witam wszystkich

    mam małe pytanko

    mam 28 lat i jestem od pół roku chora na cukrzycę
    wyniki cukru mam w normie kiedy mam czas nad tym popracować tzn. kiedy
    jestem w domu, ale gdy zaczynam pracować, to cukier skacze mi straszliwie i
    wtedy muszę z takie pracy rezygnować

    czy mogę starać się o przyznanie mi stopnia niepełnosprawności i jaki
    stopień mogę uzyskać?
    no i przede wszystkim jak się o takie coś starać?

    dziękuję za wszystkie uwagi i rady
    Ewa

  • 2. Data: 2005-01-21 12:55:02
    Temat: Re: stopień niepełnosprawności
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "FHULIKOR" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    > witam wszystkich

    zgłosić się do oddziału ZUS aby złożyć wniosek i dokumentację w
    załączeniu .
    wszystkie informacje możesz otrzymać po wpisaniu do przeglądarki słowa
    "ZUS"
    aby otrzymać świadczenie nie wystarcza tylko orzeczenie stanu zdrowia
    ale również czy spełniasz warunki trzy jednocześnie
    1-stan zdrowia
    2-odpowiedni do wieku okres ubezpieczenia
    3-okres nie krótszy niż 18 miesięcy od chwili ustania ubezpieczenia do
    dnia stwierdzenia niezdolności
    ustawa jest na stronach ZUS
    --
    ===OPIX===