  • 1. Data: 2005-01-21 11:35:10
    Temat: Nadwyżka VATu - Kredyt ciężarowego
    Od: "macros" <(kasujto)macros@(małpa)tlen.(kropa)pl>

    Witam.

    Taki przypadek:
    - Biorę samochód ciężarowy na kredyt. Jego wartość ok. 47000zł netto + 10340
    zł VAT = 57340 zł btutto.
    - Moje dochody nie są tak duże by od razu w całości móc odliczyć go sobie od
    podatku należnego.
    - Co się dzieje z VATem?
    Przechodzi to na kolejne miesiące, czy US zwraca mi go, a potem rozliczam
    się już normalnie?

    Z góry dziękuję
    Marcin

  • 2. Data: 2005-01-23 11:45:53
    Temat: Re: Nadwyżka VATu - Kredyt ciężarowego
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    macros <(kasujto)macros@(małpa)tlen.(kropa)pl> wrote:
    > Przechodzi to na kolejne miesiące, czy US zwraca mi go, a potem rozliczam
    > się już normalnie?

    Przechodzi, jeśli nie zaznaczysz, że chcesz dostać zwrot.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)