  • 1. Data: 2004-04-29 23:02:34
    Temat: fundacja
    Od: Małgorzata<m...@o...pl>

    czy ktoś wie, jaką kwotą trzeba dysponować, żeby założyć fundację?
    Mam na mysli fundusze lub majątek w innej formie, który trzeba
    przekazać w akcie założycielskim.
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-30 17:07:14
    Temat: Re: fundacja
    Od: juras <o...@l...mm.pl>

    Użytkownik Małgorzata napisał:
    > czy ktoś wie, jaką kwotą trzeba dysponować, żeby założyć fundację?
    > Mam na mysli fundusze lub majątek w innej formie, który trzeba
> [...]

    To akurat wiem w przeciwieństwie do tego, czy działalność gosp., która
    jest w celach statutowych fundacji płaci ZUS...

    Trzeba mieć 1000 PLN minimum. Jednak tak na prawde nie musisz mieć nic
    piszesz tylko, że masz nikt tego nie sprawdzi bo nie ma takiej
    możliwości. Możesz mieć te pieniądze np. w kieszeni...
    juras

  • 3. Data: 2004-04-30 22:35:37
    Od: Małgorzata<m...@o...pl>

    super, dzieki za informację,
    a czy może wiesz czy fundację może powołać kilku fundatorów czy
    jeden?

    -> http://usenet.pomocprawna.info