  • 1. Data: 2005-01-03 12:01:30
    Temat: Liniowo 19% od DG a straty z lat ubiegłych
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Ktoś mi ostatnio stwierdził, że po przejściu na podatek liniowy 19% z
    DG nie można będzie odliczyć strat z lat ubiegłych (sprzed tego
    przejścia). Szukam tego w tekście ustawy i nic takiego nie widzę. Czy
    ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć

  • 2. Data: 2005-01-03 23:32:59
    Temat: Re: Liniowo 19% od DG a straty z lat ubiegłych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Jan 2005, jureq wrote:

    >+ Ktoś mi ostatnio stwierdził, że po przejściu na podatek liniowy 19% z
    >+ DG nie można będzie odliczyć strat z lat ubiegłych (sprzed tego
    >+ przejścia).

    Dziwne by było. Strata dotyczy "źrodła przychodów" a nie "sposobu
    rozliczania" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)