eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Lista płac na umowie zlecenie?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2011-03-28 06:53:12
    Temat: Lista płac na umowie zlecenie?
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    Czy do umowy zlecenie potrzebna jest lista płaca, czy wystarczy sam
    rachunek do umowy?


  • 2. Data: 2011-03-28 11:48:20
    Temat: Re: Lista płac na umowie zlecenie?
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 23:53:12 -0700 (PDT), Paweł Szostek napisał(a):

    > Czy do umowy zlecenie potrzebna jest lista płaca, czy wystarczy sam
    > rachunek do umowy?

    A co chcesz na tej "liście płac" umieścić? :)
    Dlatego zleceniobiorca wystawia rachunek. Zresztą to samo w przypadku umowy
    o dzieło.


  • 3. Data: 2011-03-28 13:05:10
    Temat: Re: Lista płac na umowie zlecenie?
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    Jeżeli umowa zlecenie jest na kilka miesięcy
    i zleceniobiorca otrzymuje wynagrodzenie raz na miesiąc,
    , to wystarczy że zleceniobiorca raz wystawi ten rachunek,
    czy powinien go wystawiać co miesiąc?


  • 4. Data: 2011-03-28 14:54:40
    Temat: Re: Lista płac na umowie zlecenie?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    IMHIO raz na miesiąc, i nie zapomnieć o zaliczkach na PDoOF oraz składkach ZUS itp.
    (więc lepiej brać 1-go niż ostatniego ;))


    -----

    > Jeżeli umowa zlecenie jest na kilka miesięcy i zleceniobiorca otrzymuje
    wynagrodzenie raz na miesiąc, to wystarczy że
    zleceniobiorca raz wystawi ten rachunek, czy powinien go wystawiać co miesiąc?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1