  • 1. Data: 2011-03-28 00:22:04
    Temat: memoriałowa czy kasowa - konkretny przypadek
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Witam

    Może pytanie glupie, ale nie za bardzo rozumiem. Przeszukałem archiwum i
    znalazłem posty Maddy o metodzie memoriałowej. Przeczytałem też o tym
    czym jest koszt a czym wydatek. I dalej mam problem z rozumieniem co
    jest lepsze. Maddy preferuje metodę memoriałową (chyba że coś się
    zmieniło) na moją logikę lepsza metoda memoriałowa. Dobrze myślę w
    kontekscie poniższej sytuacji?
    Import z krajów UE specjalistycznych produktów (farby), wszystkie w
    Polsce na stawce 23%. Towar albo za gotówke albo termin -od 14 do 180
    dni. Sprzedaż w Polsce gotówka lub termin do 21 dni. Konkurencja też ma
    21 dni ale duża część klientów (sklepów) nie płaci terminowo.

    pozdrawiam
    Rafal